Brending gourmet destinacije: Uskoro edukacije i kulinarski master classovi u Jelsi

HVAR: Srijeda  9 – 13.30 h, 28. 5. 2024., DVD, Jelsa

U nastavku edukacija Brendiranje turističkih destinacija kao cjelogodišnjih ili sezonskih gourmet destinacija, u okviru kojih se održavaju i kulinarski master classovi Dalmatinske marende, ŠKMER-ov edukacijski tim i Ivan Cvitanić, stručnjak za destinacijski menadžment, stižu u Jelsu. Nakon uspješnih izdanja u Bolu i Milni na Braču, Maslenici na Šolti, Trogiru i Makarskoj, prilika je vlasnicima i djelatnicima ugostiteljskih i turističkih objekata da doznaju kako postati dionici u gourmet brendiranju svoje turističke destinacije. Osim toga, uputit će ih se o definiranju gourmet destinacije s postojećim primjerima, modalitetima promocije i uključivanju brendirane gourmet ponude u programe manifestacija koje nisu nužno gastronomskog karaktera.

Edukacije, koje se održavaju uz podršku turističkih zajednica, osim spomenutog Cvitanića, vodi Alma Harašić Bremec, voditeljica ŠKMER Akademije i stručnjakinja za marketing i brendiranje gastronomije. Master class Dalmatinske marende donosi, pak, teoretski uvid u posebnosti dalmatinske mediteranske kuhinje, kao i praktičnu demonstraciju pripreme jela i posebnih načina posluživanja vezanih uz destinaciju gdje se održava, a na kraju i zajedničku marenda sa sudionicima.

Ovaj značajan projekt nastavak je velike brending kampanje Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije pod nazivom “Dalmatinska marenda“, kojom se taj tradicionalni obrok između doručka i ručka želi učiniti prepoznatljivim u svijetu kao mjesto okupljanja oko stola i slavljenja života uz sve povijesno socijalne i gurmanske posebnosti.

Za Hvarane, edukacija će se održati 28. svibnja u Jelsi, u kabinetu kuharstva i slastičarstva DVD-a Jelsa, a zainteresirani se trebaju prijaviti najkasnije do 27. svibnja na email info@tzjelsa.hr ili na broj 021/ 761 – 017 (ured TZ Jelsa). Edukacije počinju u 9 sati.

PROGRAM: 09:00 – 10:30 Edukacija

  • Definiranje gourmet destinacije i primjeri već brendiranih gourmet destinacija
  • Uloge i načini uključivanja lokalnih dionika u gourmet brendiranje turističke destinacije
  • Modaliteti promocije gourmet destinacije
  • Potencijali uključivanja brendirane gourmet ponude u programe manifestacija koje u osnovi nisu gourmet manifestacije.

10:30 – 12:30 Master Class

12:30 – 13:30 Prezentacija i degustacija jela

  • Rasprava i zaključci, izrada plana zajedničkih aktivnosti”

Foto: ŠKMER i TZ SDŽ

Scroll to Top