KUHANJE JE ĐIR! powered by TOMMY: Završene ljetne radionice kuhanja za mlade…od zdravih namirnica do domaćih obroka

održano 28., 29. i 30. srpnja 2020., ŠKMER Kuharska Akademija, Split

U posljednjem tjednu srpnja održane su tri besplatne radionice za mlade (15-18 godina) iz ljetnog ciklusa “Kuhanje je đir!” koje smo organizirali uz trgovački lanac Tommy. U ŠKMER Akademiju stigle su provjerene namirnice njihovih robnih marki, a splitski gimnazijalac Nikola Andrija Marasović (17), izvučen je na natječaju za polaznike i nagrađen bogatom Dalmatinskom košarom punom Tommyjevih delicija.

Nikola Andrija Marasović – splitski gimnazijalac dobitnik nagradnog natječaja KUHANJE JE ĐIR! Powered by TOMMY

 

Bila je to prva suradnja ŠKMER-a s najvećim dalmatinskim trgovačkim lancem, a ujedno prigoda da se upoznamo s njihovim robnim markama Delicato, Marinero i Spectar te proizvodima domaćih OPG-ova s kojima tijesno surađuju. Doznali smo usput da je ovaj trgovački lanac od lani nositelj međunarodnog certifikata „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost“, koji im je dodijelila međunarodna organizacija ICERTIAS (International Certification Association) sa sjedištem u Zurichu u Švicarskoj. https://tommy.hr/hr/opcenito/tommy-nositelj-certifikata-customers-friend-vrhunska-izvrsnost

Spomenute radionice u ŠKMER Akademiji na splitskom Spinutu je vodio Željko Neven Bremec, nagrađivani chef i predsejdnik ŠKMER-a koji se obrazovao na hrvatskim visokim učilištima, SAD-u i Europi, a pomagao mu je Dragutin Mandić, mladi Vranjičanin, inače dvostruki juniorski prvak Bisera mora, najvećeg kuharskog natjecanja u ovom dijelu Europe. Sudjelovalo je 36 mladih od 15 do 18 godina, a među njima i štićenici dječjeg doma Maestral. Polaznike su ŠKMER-ovi chefovi i edukatori poučavali samostalnoj pripremi obroka kroz pravilne tehnike, odabir, kombiniranje i termičku obradu namirnica.

„Tommyju je jako bitno da što više sudjeluje u ovakvim i sličnim projektima upravo zbog naglaska na zdravim navikama koju su pale u „drugi“ plan zbog brzine života i svega što on nosi sa sobom. Mladi kao naša budućnost su oni na koje najviše trebamo paziti, truditi se da u svom svakodnevnom životu što više rade na povećanju kvalitete života, koja prije svega počinje s kvalitetnom prehranom“ – istaknuli su iz Tommyja.

Društveno odgovorno poslovanje strateški je bitan dio poslovne misije Tommyja i ogleda se u nizu aktivnosti koje financijski podupiru kao što su sportske organizacije i događaji, te kulturne i humanitarne aktivnosti na lokalnoj i na nacionalnoj razini. Tako su prepoznali da je i trenutak za suradnju sa Šefovima kuhinja mediteranskih i europskih regija, posebice jer udruga ima širok dijapazon volonterskih aktivnosti, humanitarnog rada, kao i projekata koje provode s djecom, mladima i socijalno marginaliziranim skupinama.

„Možemo spomenuti da smo u ovoj godini pokrenuli humanitarnu akciju „Budi prijatelj djece“ u suradnji s KBC Split, te sponzorirali festival klapa u Omišu, Sinjsku alku, Sportske igre mladih i niz aktivnosti na lokalnoj razini u manjim sredinama gdje poslujemo“ – naveli su iz Tommyija.

Izvrstan odaziv polaznika na prve dvije radionice koje su sredinom srpnja održane pod pokroviteljstvom Splitsko-dalmatinske županije, kao i želje roditelja da im se djeca zabave na praznicima bez računala i mobitela te nauče kuhati samostalne obroke, ponukao je ŠKMER da ‘Kuhanje je đir!’ pretvore u ciklus. Radionice posebice su bile zanimljive srednjoškolcima koji namjeravaju obrazovanje nastaviti daleko od svog doma, a kroz ovaj dio projekta ŠKMER i Tommy poučili su ih pripremi jednostavnih i zdravih jela kao alternativi nekvalitetnoj i nezdravoj “brzoj hrani”.

Na radionicama s Tommyjevim delicijama pravio se domaći kruh s maslinovim uljem, hummus – namaz od slanutka i začina, wok od piletine i povrća, ragu od mljevenog mesa sa senon tikvicama i mini patlidžanima, hladna salata od tunjevine s tjesteninom, šopska salata s feta sirom te rožata i buhtle s marmeladom. Poseban naglasak je bio na pakiranom mesu Delicato.

“Kroz ovu robnu marku prateći svjetske trendove te želje, potrebe i navike kupaca, kontinuirano širimo i usavršavamo asortiman koji jamči najbolji omjer kvalitete i cijene. Svježe meso Delicato provjereno je higijenski i laboratorijski analizirano i nadzirano po međunarodnim standardima koji jamče zdravstvenu ispravnost. Pakira se pomoću najmodernijih tehnika u kontroliranoj atmosferi kako bi ostalo svježe, kvalitetno i sa svim hranjivim vrijednostima. Svježe meso dolazi s farmi provjerenih dobavljača, sirovine su pažljivo birane i proizvodnja kontrolirana u svim fazama procesa, osiguravaju najbolje proizvode u različitim oblicima i posebno prilagođenim pakiranjima te jamče vrhunsko gastro iskustvo” – istaknuli su iz Tommyja.

 

Scroll to Top