U Milni održana edukacija o brendiranju gourmet destinacija i master class dalmatinske kuhinje

 

održano 19. travnja 2024., restoran Navigare  Milna, otok Brač

U organizaciji Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije (TZ SDŽ), ŠKMER Kuharske Akademije i Turističke zajednice općine Milna provedena je inspirativna edukacija o brendiranju turističkih destinacija kao gourmet destinacija, u sklopu koje je održan i master class na temu dalmatinske kuhinje, fokusiran na županijski projekt “Dalmatinska marenda”.

Za cijeli vođenje cijelog projekta zaslužna je Ivana Vladović, direktorica TZ SDŽ, a edukaciju o brendiranju gourmet destinacija u Milni vodili su Alma Harašić Bremec, voditeljica ŠKMER Akademije i stručnjakinja za marketing i brendiranje gastronomije, i Ivan Cvitanić, dugogodišnji turistički djelatnik i stručnjak u vođenju projekata brendiranja. Masterchef Željko Neven Bremec, glavni edukator ŠKMER-a, zadužen je za master classove o Dalmatinskoj marendi koji će uskoro se održati i po drugim mjestima u Splitsko-dalmatinskoj županiji.

U Milni okupljeni su bili lokalni ugostitelji i turistički djelatnici kojima je predstavljena važnost brendiranja gourmet destinacija kroz konkretne primjere. Poseban naglasak stavljen je na ulogu i načine uključivanja lokalnih dionika u proces brendiranja te integraciju brendirane gourmet ponude u programe manifestacija koje nisu nužno gastronomskog karaktera.

Zatim je uslijedio Master class o Dalmatinskoj Kuhinji. Nakon uvodnog dijela o prepoznatljivosti i posebnostima dalmatinske i mediteranske kuhinje, ŠKMER-ova ekipa demonstrirala je praktični dio kroz pripremu jela prilagođenu destinaciji. Ovo je obuhvatilo tradicionalne i fine dining recepte s posebnim naglaskom na prezentaciju jela (plating).

„Kao suradnici TZ SDŽ sudjelujemo u brendiranju gastronomskih destinacija u našoj županiji, kroz pojam i prizmu Dalmatinske marende. Slijedi nam niz radionica i predavanja o stvaranju brenda, gastro doživljaja i cjelokupne priče “wellbeinga” kroz način života i konzumacije Dalmatinske marende. Projekt se provodi uz pokroviteljstvom TZ SDŽ, a u pomoć su priskočile i dio organizacijskog kolača su preuzele i lokalne turističke zajednice, koje okupljaju zainteresirane dionike gastro scene i predlažu mjesta događanja u njihovu gradu ili mjestu. Ovakve edukacije su važan korak u promicanju dalmatinskih gastro turističkih destinacija te osnaživanju lokalnih dionika u njihovom brendiranju i promociji“ – naveo je Željko Neven Bremec.

Nakon pripreme jela, uslijedila je degustacija, pružajući sudionicima priliku da uživaju u okusima, a edukacija je zaključena posjetom Interpretacijskom centru maritimne povijesti Milne pod stručnim vodstvom Margarite Šimat, dodatno povezujući gastronomiju s lokalnom kulturom i poviješću.

 

DALMATINSKA MARENDA – JELA U MILNI:

Janjetina s bižima

Tuna u umaku od kapara, verzot na dalmatinski

Frigadura od kozica, tatar umak

Domaći kruh s maslinovim uljem i kukuruznom krupicom

Dalmatinska rožata

 

Scroll to Top