ORGULA: Priča iz Marušića o maslinovim uljima, cvijetovima soli i octu s aromama

Orgula grupa koja se bavi prodajom i preradom maslinovog ulja, visokokvalitetne aromatizirane morske soli i octa, na Grand Gourmetu 2019. u Makarskoj potvrdila je partnerstvo sa ŠKMER-om. Na prezentaciji koju su upriličili na manifestaciji, imali smo priliku kušati njihovu liniju standardnih, kao i posebnih selekcija maslinovih ulja, a Orgulin tim sudionicima Grand Gourmeta pokazao je kako valjano kušati, ocjenjivati i čuvati maslinova ulja. Dodajmo, Orgulina su bila i službena ulja natjecanja, a valja napomenuti da ova grupa spada u tri najveća opskrbljivača maslinovim uljem u Hrvatskoj te da iz godine u godinu bilježi poslovni rast.

“Prodajemo različite vrste maslinovog ulja pod našim brendom Orgula, kao i morske soli Orguleta. U mjestu Marušići kod Omiša imamo uljaru s pogonom za preradu maslina, linijom za punjenje maslinovog ulja, te vlastitu kušaonicu i oleoteku. Naši kupci su maloprodajni trgovački lanci kao i HoReCa sektor, a tržišnom udjelu u segmentu maslinovih ulja u RH prelazimo 10 posto. U našoj punionici u Marušićima proces punjenja odvija se u strogo kontroliranom okruženju, pa uz ISO 9002 i HACCP, posjedujemo i BIO certifikate. ” – istaknuo je direktor Petar Zekan.

Orgula Oleoteka je smještena, pak, u središtu Splita te nudi bogat asortiman maslinovih ulja, morske soli, vina i drugih domaćih proizvoda koji zaokružuju njihovu priču koja spaja tradiciju i suvremeno. (http://orgula.hr/oleoteka-split/)

Dodajmo, Orgulini balzamični octi rade se od merlota, muškata, chardonnaya i cabernet sauvignona, a maslinova ulja aromatiziraju se češnjakom, bijelim tartufom, začinskim biljem otoka Hvara, čilijem, pa čak limunom, mandarinom i narančom. Također, iz njihovih pogona izlazi i cvijet soli – bilo čisti ili aromatizirani plavcem malim, crnim tartufom, začinskim biljem, crvenom paprikom, crnim maslinama.

“Novi profesionalni menadžment od 2016 uvodi nove korporativne vrijednosti gdje poslovni partneri i zaposlenici postaju najvažniji čimbenik u lancu vrijednosti. Orgula svoju strategiju zasniva na podizanju profesionalne razine poslovanja uz konstantno povećanje godišnjih prihoda. Beskompromisno inzistirajući na standardima kvalitete na zadovoljstvo svih svojih partnera” – poručili su iz Orgule.

Pogledajte i video koji smo snimili na Grand Gourmetu 2019.:

Scroll to Top