OSNOVE VJEŠTINE KUHANJA: Priručnik za osposobljavanju polaznika pri obavljanju jednostavnih poslova u zanimanju kuhar

U Prelogu je predstavljen hvalevrijedan kuharski priručnik “Osnove vještine kuhanja” autorice Anice Naranđe i suautora Krunoslava Tilošaneca, inače vrsnih nastavnika kuharstva. Recenzenti priručnika su prof. Mario Pavić, masterchef Željko Neven Bremec, predsjednik ŠKMER-a, te poznati zagorski chef Tomislav Špiček. Ovo je prvi ovakav priručnik o osnovama kuhanja na području Međimurske županije, namijenjen osposobljavanju polaznika za obavljanje jednostavnih poslova u zanimanju kuhar.

studio VIPRO

Tiskan je nakladi Pučkog otvorenog učilišta Čakovec i Međimurske županije, a predstavljen u sklopu obilježavanja Dana Međimurske županije u Multimedijalnoj dvorani Muzeja Croata insulanus Grada Preloga.

„Osobno poznanstvo s autorima i upoznatost s njihovim stručnim radom u podučavanju kuharstva, posebno u radu s polaznicima i korisnicima priručnika, nije utjecalo na moju vrlo pozitivnu sliku koju su autori donijeli u gotovo praznu rubriku priručnika za osposobljavanje polaznika za jednostavne poslove u zanimanju kuhar. Za svaku je pohvalu da su se posvetili toj temi i vrsti obrazovanja, što će pomoći polaznicima da lakše savladaju teme i prođu kroz svoje obrazovanje, a stručnim nastavnicima u izvođenju nastavnog procesa.

Sam priručnik pisan je standardnim hrvatskim jezikom, uz uporabu lokalnog nazivlja za lokalna jela, te je lako razumljiv korisnicima. Činjenice koje su navedene su stručne i točne, te lako provjerljive u drugoj stručnoj i znanstvenoj literaturi. Priručnik je logički podijeljen u poglavlja koja odgovaraju stručnom, ali i psihološkom, pedagoškom, metodičkom te didaktičkom načelu odgoja i obrazovanja, te ga je moguće koristiti u nastavnom procesu učenja i podučavanja.

Uz stručan tekst, u izradi priručnika korištene su i odgovarajuće fotografije koje prate uređaje, vrste namirnica, postupke rada ili jela, što korisnicima olakšava povezivanje stvarnih poslovnih situacija sa teorijskim značajkama koje priručnik donosi. Nadalje, priručnik svojim konceptom i realizacijom stimulira aktivnu ulogu učenika u učenju, te potiče njegovu znatiželju i mogućnost stručnog usavršavanja,“ naveo je Bremec u svojoj recenziji.

 

FOTO: Srednja škola Prelog

Pučko otvoreno učillište Čakovec/ Studio Vipro

Scroll to Top